Alla inlägg under augusti 2012

Av Malin - 31 augusti 2012 16:30

Hello!

Det var ett litet tag sedan jag bloggade, har bara inte haft tid eller haft något speciellt att blogga om.  Någon som kanske har något tips om vad man kan blogga om? :)


Men men... har gjort rätt mycket sedan sist.

 

Idag har jag varit på möte med min jobbcoach och fått lite information och tips om olika jobbsökarsidor. Efter mötet drog jag hem och slöade, glodde lite på Awkward. Skulle egentligen ha gått upp till arbetsförmedlingen idag och rapporterat de jobb jag har sökt, men det regnar så förbaskat ute... får skicka mejl till min handläggare eller ringa till arbetsförmedlingens kundtjänst.

Nu ska jag glo runt på nätet och sen kanske glo på en film i detta regnväder -__-

Bye bye !

Av Malin - 6 augusti 2012 19:29

Idag har jag varit till Falun och träffat en kompis, köpte en ny mobil. Det blev en HTC Wildfire S ^^
Vi åkte till Borlänge sen eftersom det var rätt tråkigt i Falun.
Jag shoppade ett par nya leggins, ett linne, en bok och skosnören.

 

Igår var jag med Sabina, vi kollade på The Innkeepers och LOL (sjuttioelfte gången jag ser den filmen)

 

Just nu väntar jag på att mina nya mobil ska laddas klart så jag kan börja använda den.

 

Bye bye!

Av Malin - 3 augusti 2012 21:39
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards