Direktlänk till inlägg 6 augusti 2012

Shopping!

Av Malin - 6 augusti 2012 19:29

Idag har jag varit till Falun och träffat en kompis, köpte en ny mobil. Det blev en HTC Wildfire S ^^
Vi åkte till Borlänge sen eftersom det var rätt tråkigt i Falun.
Jag shoppade ett par nya leggins, ett linne, en bok och skosnören.

 

Igår var jag med Sabina, vi kollade på The Innkeepers och LOL (sjuttioelfte gången jag ser den filmen)

 

Just nu väntar jag på att mina nya mobil ska laddas klart så jag kan börja använda den.

 

Bye bye!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 31 oktober 2012 13:36


Hej!   Glömde ju lägga upp en bild på tårtan igår xD Här är den :   ...

Av Malin - 30 oktober 2012 17:46

Hej!   Jag vet att jag sa att jag skulle uppdatera igår men jag hade inte tid. Det gick rent åt helvete för mig på provet igår, ska kolla efter en ny tid.   Idag har jag skrivit klart mitt CV. Har inte orkat skriva på mitt personliga brev än...

Av Malin - 28 oktober 2012 21:30

Hej !   Jag vet, jag är kass på att uppdatera bloggen. Har ingen inspiration alls.   Mycket saker händer denna vecka, imorgon ska jag göra teoriprovet för tredje gången (denna gång ska jag klara det!) på onsdag fyller jag år och på fredag st...

Av Malin - 31 augusti 2012 16:30

Hello! Det var ett litet tag sedan jag bloggade, har bara inte haft tid eller haft något speciellt att blogga om.  Någon som kanske har något tips om vad man kan blogga om? :) Men men... har gjort rätt mycket sedan sist.   Idag har jag varit ...

Av Malin - 31 juli 2012 21:12

Idag har jag grattat brorsan, 21 år fyller han. Utav mig fick han en flaska jäger, visste inte riktigt vad han ville ha. Min systerdotter ska sova över hos oss idag, bara hon inte väcker mig extremt tidigt imorgon. Vill kunna sova lite.   Igår...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards