Alla inlägg under oktober 2012

Av Malin - 31 oktober 2012 13:36

Hej!

 

Glömde ju lägga upp en bild på tårtan igår xD

Här är den :
 

Av Malin - 30 oktober 2012 17:46

Hej!

 

Jag vet att jag sa att jag skulle uppdatera igår men jag hade inte tid. Det gick rent åt helvete för mig på provet igår, ska kolla efter en ny tid.

 

Idag har jag skrivit klart mitt CV. Har inte orkat skriva på mitt personliga brev än. Sen har jag och min fru(min bästa vän) gjort tårta, den är inte riktigt klar än. Ska låta grädden bli lite kall och sen ska vi dekorera den med lite halloween godis.

 

Lägger upp en bild på tårtan när den är klar.

 

Bye bye så länge!

Av Malin - 28 oktober 2012 21:30

Hej !

 

Jag vet, jag är kass på att uppdatera bloggen. Har ingen inspiration alls.

 

Mycket saker händer denna vecka, imorgon ska jag göra teoriprovet för tredje gången (denna gång ska jag klara det!) på onsdag fyller jag år och på fredag sticker jag till Stockholm för att spendera 4 dagar där med min hobbit.
Vi ska se Michael Jackson Immortal World Tour med Cirque du Soleil på lördag och jag ska visa henne runt i Stockholm eftersom hon aldrig har varit där. Vi ska försöka ta oss råd att gå in på Skansen och titta, tror dock inte vi orkar gå runt hela :) Det var massor av år sedan jag var där, får väl se om jag hittar ;) Får väl se sen vad vi hittar på mer för skoj.

 

Nu ska jag fortsätta plugga på teoriprovet, ska väl läsa lite i boken innan jag går och lägger mig.

Imorgon ska jag försöka uppdatera och tala om hur det gick på provet.

Bye bye !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards